czwartek, 28 stycznia 2016

Nicky Byrne z Irlandii!


13 stycznia stacja RTE dokonała wewnętrznego wyboru na reprezentanta Irlandii. Irlandię w Sztokholmie ma reprezentować Nicky Byrne z utworem "Sunlight".

- Piosenka nazywa się "Sunlight" i współautorem jej jest dwóch legend przemysłu muzycznego; producent i scenarzysta i autor piosenek Ronan Hardiman Wayne Hector. Zawsze czułem, że ta piosenka ma coś innego, coś specjalnego. Ja też czekam na ponowne odwiedzenie Szwecji, to kraj gdzie mieliśmy tak wiele sukcesów z Westlife na przestrzeni lat i nie mogę się doczekać, aby być ponownie tam, jestem pewien, że będzie niesamowity koncert w Sztokholmie. Irlandia, dam mój najlepszy strzał. Szwecjo ... nadchodzimy!


Co myślicie na temat piosenki Irlandii? Ma szanse podbić serca Europy?

Mój komentarz:
Świetny utwór. Widać, że Irlandia chce tym razem awansować ;) Daje 9/10, ale ta ocena może wzrosnąć :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz